poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Imagin Justin i Zayn cz.I

CZYTASZ = KOMENTUJESZ !!




Od jakiegoś czasu pomiędzy tobą a twoim przyjacielem Justinem się nie układa. Często sie kłócicie Jus jej o wszystko zazdrosny. Pewnego dnia nie wytrzymujesz i krzyczysz :
T:Jus o co ci chodzi . Nie rozumiem cię ! Czemu się tak zachowujesz ?! - powiedziałaś zdenerwowana
J: To nie jest ważne ! - jego odpowiedź cię zdenerowała .
T: Jak to nie jest ważne ? Przecież tu chodzi o naszą przyjaźń ! - powiedziałaś zezłoszczona
J : Nie dramatyzuj wszytsko jest okej. - prychną bezuczuciowo
T: Jest okej ? Dla ciebie może i tak ale dla mnie nie ! To koniec nie mam zamiaru się przyjaźnić z kimś takim ! To koniec słyszysz - wykrzyczałaś to i zbierałaś się do wyjścia. Wtedy Biebs zawołał.
J: Dorga wolna księżniczko !! - nie spodziewałaś się tego po nim . Że zrobi takie coś , ze łzami w oczach wyszłaś z jego domu.
*Następny dzień *
Po wczorajszej sytuacji  jesteś zdołowana. Przeciesz to twoj najlepszy przyjaciel. I wy od tak zakńczyliście waszą przyjaźń ? Jedyną osobą z jaką mogłaś pogadać to twój brat Niall . Tak myślisz sobie pewnie jakaś zadufana dziewczyna która ma sławnego brata i sławnego przyjaciela ? Nie wcale tak nie jest. Wracając do sprawy . Niall również przyjaźnił się z Justinem i równie dobrze nie rozumiał tej całej sytuacji. Ale powiedział mi jedną ważną rzecz :
N:Ej mała pamiętaj prawdziwa przyjaźń przetrwa wszystko. A po za tym po jutrze masz bal ! I moja panno masz na niego iść.
T:Braciszku ale ja nie mam ani sukni , ani butów , a w szczególnie NIE MAM Z KIM IŚĆ !!
N:Spokojnie będziesz miała z kim iść. Jeszcze dziewczyny będą ci zadrosić. A teraz ubieraj się jedziemy po sukienkę i buty i po inne bzdety . - Nie miałaś ochoty ale musiałaś bo wiedziałaś jaki jest twój bart. Pojechaliście do galarii , byliście w wielu sklepach , mieżyłaś wiele sukienek aż wkońcu trafiłaś na tę  idealną. Do tego poszukałaś Bótów , i torebeczkę. Nialler ciągle mówił jak to ty ślicznie wyglądasz. Po twoich zakupach postanowiłaś kupić mały prezent w podziękowaniu dla Nialla za to że cię namówił na te zakupy :D Był ci bardzo wdzięczy. Po udanych zakupach pojechaliście do domu chłopaków .


Pisać następną część ?


6 komentarzy: