poniedziałek, 29 lipca 2013

Imagin Harry

Piosenka ! (<3 )

*~*
Kiedyś ktoś mi powiedział że muszę być ostrożna co do miłości i taka byłam  dopóki nie zjawił się ON. Chłopak o idealnych oczach , uśmiechu i wyglądzie a co najważniejsze o Idealnym charakterze. Gdy on zawitał w moim życiu wszystko nabrało sensu , i stało się kolorowe . Wtedy jeszcze on mnie nie znał , byłam tylko dla niego stylistką z którą nie zbyt dużo rozmawiał chyba i lepiej bo i tak już wtedy nogi się pode mną uginały. A teraz jestem jego dziewczyną , on tak naprawdę nie wie ile dla mnie znaczy , jest moim pierwszym prawdziwym chłopakiem i to jest najlepsze . Jesteśmy ze sobą bardzo związani , przy sobie czujemy się tak swobodnie , jakbyśmy się znali od dzieciństwa a znamy się zaledwie 6 miesięcy. Kocham go choć jeszcze mu tego nie powiedziałam.
*~*
I tak kolejna strona w pamiętniku została zapisana. Gdy leżało mi coś na sercu pisałam to w pamiętniku nigdy tego nikomu nie mówiłam. Harry jest teraz na próbie z chłopakami a ja siedzę w naszym wspólnym domu i układam scenariusz jak mu powiedzieć że go kocham. Z rozmyśleni wyrwał mnie dźwięk otwierania drzwi. Zobaczyłam jego był uśmiechnięty szedł w moją stronę , usiadł koło mnie i mnie pocałował w policzek
H:Hej - przywitał się ze mną.
[T.I] : Cześć - odpowiedziałam. Muszę mu to powiedzieć jeśli nie teraz to kiedy , przecież on jest tym jedynym , tym idealnym o którym marzę i śnie . Powiem mu to , teraz ! - Harry muszę ci coś powiedzieć.
H:Ja też - wzięliśmy obydwoje głęboki oddech i w tym samym czasie powiedzieliśmy te magiczne dwa słowa
[T.I] i H: Kocham cię - Harry tylko się szeroko uśmiechną a ja zaczęłam płakać jak małe dziecko. On mnie tylko mocno przytulił. Siedzieliśmy tak dość długo dopóki Niall nie zaczął biegać po domu i krzyczeć że jest głody a ja musiałam mu coś ugotować
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JESTM GŁUPIA

1 komentarz: