niedziela, 28 lipca 2013

Imagin Louis

To niewiarygodne, jednego dnia jesteś zwykłą dziewczyną która się uczy i wiedzie spokojne i normalne życie , a później stajesz się wschodzącą gwiazdą muzyki z pięknym i bardzo utalentowanym chłopakiem przy boku. Z Louisem znasz się już przeszło 4 lata a od niecałych 7 miesięcy jesteście razem. Ty śpiewasz i grasz na gitarze , komponujesz swoje piosenki . On wokalista sławnego zespołu One Direction który jest znany na całym świecie. Choć nie widujecie się często to i tak bardzo się kochacie i wierzycie że wasz związek na odległość przetrwa. Louis jest teraz w trasie , naprawdę jest ci ciężko .Przedwczoraj wyszła twoja nowa piosenka ''I Miss you'' (Klik) jest w niej zawarte jak bardzo tęsknisz za nim , za miłością twojego życia. Piosenka staje się najczęściej słuchaną piosenką w UK , podbija listy przebojów.  Louis nie wiedział że to jest piosenka o nim . Zadzwonił do ciebie by ci pogratulować :
L: Cześć moja kochana uzdolniona dziewczyno - powiedział bardzo radośnie , wiedziałaś że się teraz uśmiecha.
[T.I] : Witam moją światową gwiazdę estrady. - powiedziałam przez śmiech.
L: No gratuluje Ci tak wielkiego osiągnięcia . Jestem z ciebie dumny.
[T.I] : Dziękuje , i to bardzo. - powiedziałaś przez łzy , zawsze gdy dzwonił płakałaś . Strasznie za nim tęskniłaś a wasza rozłąka trwa już 3 miesiące.
L: Mogę się dowiedzieć co było inspiracją do napisania tak pięknej piosenki ?
[T.I]: Ty. - i od razu się za tą odpowiedź skarciłam !
L: Ja ? To o mnie jest że jestem wspaniały i że strasznie za mną tęsknisz ? - powiedział już smutny.
[T.I] : Właściwie to tak , przepraszam.
L:Czemu przepraszasz ? Nigdy nie wstydź się okazywać swoich uczuć ! Kochanie ja też za tobą tęsknie , ale sama wiesz trasa , wywiady itp. Nie mogę tego teraz rzucić choć bym teraz tego tak bardzo chciał.
[T.I]: Nie powinnam ci tego mówić , masz inne zmartwienia niż ja , ja se poradzę . Obiecuje.
L:[T.I] Kocham cię , jesteś sensem mojego życia , jesteś dla mnie jak narkotyk , moja własna odmiana heroiny. Kocham cię.
[T.I] : Ja ciebie też kocham. Pa Louis trzymaj się. - i rozłączyłaś się . Rzuciłaś się  na łóżko i pogrążyłaś się w wielkim płaczu . Kochasz go tak bardzo , ale tak bardzo nienawidzisz jak go przy tobie nie ma . Gdy on wyjeżdża zabiera ze sobą twoje serce , a przecież bez serca nie da się żyć prawda ? Postanowiłaś się pozbierać , musisz dać radę ! Wytrzymałaś już 3 miesiące zostały teraz tylko 2. Wytarłaś rozmazany makijaż i postanowiłaś sprawdzić co się dzieje . Weszłaś na twittera odpowiedziałaś kilku fanom na wiadomości i weszłaś na konto Louisa , zauważyłaś tweet z przed niecałej minuty. ''Ten wieczór będzie najlepszym wieczorem mego życia'' zdziwiłaś się . Najlepszy ? przecież koncert jak koncert każdy taki sam. Ale dobra i tak się nie dowiem . Poszłam wziąć prysznic i przebrać się w piżamę. Położyłaś się na łóżku ale nie mogłaś zasnąć. Jest 4:34 a ty usłyszałaś pukanie do drzwi . Zwlekłaś się z łóżka i poszłaś sprawdzić kto jest tak normalny żeby o tej porze nie śpi. Otworzyłaś drzwi i nie mogłaś uwierzyć w to co się dzieje , patrzyłaś się na niego i łzy spływały ci po policzkach rzuciłaś się na niego i przytuliłaś go najmocniej jak tylko potrafiłaś.  To nie możliwe to sen !
L:Ten wieczór będzie najlepszym wieczorem w moim  życiu - powiedział i cię pocałował.
[T.I]: Ten wieczór będzie najlepszym wieczorem w naszym życiu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wiem nie udał mi się ;c Przepraszam

2 komentarze: