niedziela, 28 lipca 2013

Imagin Liam

To zadziwiające , ile może się zmienić w ciągu roku , ile rzeczy możesz zrobić i jak bardzo może zmienić twoje życie. Poszłam na casting do x factora kochałam śpiewać , muzyka była dla mnie wszystkim . Już od dziecka ciągle śpiewałam . W tej samej edycji programu brali udział chłopaki z One Direction. Już w domu uczestnika łączyło mnie coś z Liam'em. O naszej ''znajomość'' było dość głośno w mediach . Gdzie się nie ruszyliśmy z nami było paparazzi . Z Liam'em znam się równo 3 lata i od 2,5 roku jesteśmy razem. Chłopcy i ja widujemy się rzadko ponieważ ja mam trasy , oni mają trasy i nie mamy czasu na spotkania, z Payne'm codziennie rozmawiałam przez skype , pisaliśmy SMS-y i dzwoniliśmy do siebie . Widywaliśmy się raz na 2-tygodnie . Ciężko jest , jeśli osoba którą kochasz jest daleko od siebie . Na szczęście ja i chłopaki dostaniemy w tym samym czasie urlop więc spędzę trochę czasu ze swoim jedynym. Z rozmyślania  wyrwał mnie  dzwonek mojego telefonu. Na ekranie zobaczyłam zdjęcie mojego chłopaka i się szeroko uśmiechnęłam .
[T.I] : Hej skarbie - przywitałaś się.
Li: Witam moją księżniczkę. Już tylko 1 dzień i znów będziemy razem. - powiedział Liam zadowolony.
[T.I] : Kochanie wiem , też liczę , nie mogę się doczekać aż cię przytulę i znów posmakuje twoich ust.
Li: Nie mów tak ! Bo jeszcze bardziej tęsknie jeśli jest do możliwe. - powiedział śmiejąc się.
[T.I] : U mnie to już przekroczyło granice normy. Wariuje bez ciebie, tak strasznie tęsknie .
Li:Wiem , [T.I] muszę kończyć , przepraszam ale mamy właśnie próbę i mieliśmy przerwę.
[T.I]:To nic , kocham cię i tęsknie , do zobaczenia jutro - i kliknęłaś czerwoną słuchawkę. Za 5 minut masz wejść na scenę i dać swój chyba 69 koncert w tym roku. Szybko poprawiłaś fryzurę , sukienkę i już stałaś przed wejściem na scenę . Zaczęło się odliczanie 5,4,3,2,1 i wbiegam na scenę zaczynając od piosenki Come and get it , widownia szaleje wszyscy poruszają się w rytm muzyki i ze mną śpiewają. Nie wiarygodne że właśnie ja mam aż tylu fanów . Zaśpiewałam jeszcze 4 piosenki i nagle światła zgasły , nie widziałam o co chodzi , odezwał się głos w mikrofonie
K[ktoś] : A teraz mała niespodzianka dla naszej gwiazdy wieczoru . - i wtedy zaczęła z głośników lecieć moja ulubiona piosenka One Direction c'mon c'mon , światło się zapaliło a ja zobaczyłam ich . Nie wierzyłam w to co widzę , właśnie zaczął śpiewać Liam , chłopaki z wielkimi uśmiechami patrzyli się na niego który szedł właśnie w moją stronę. Chłopaki dalej śpiewali a ON bez wcześniejszej zapowiedzi wbił się w moje usta , tak łapczywie ale zarazem delikatnie i namiętnie. Oderwałam się od niego i pytająco spojrzałam się na niego a on tylko powiedział :
Li: Tak tęskniłem - wziął cię na ręce ty oplotłaś swe nogi wokół jego tali i razem wyszliście za kulisy a chłopaki nadal śpiewali
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nie wychodzą mi , przepraszam dno ! 

2 komentarze: