piątek, 18 stycznia 2013

Imagin Zayn




Jesteś z Zaynem . Pewnego dnia wybraliście się do jego rodziny . Gdy dojechaliście przywitali was jego rodzice i siostry ..Podczas pobytu tam Zayn zesłabł. Zabrało go pogotowie.. W szpitalu się obudził.


- Co mi się stało ?
- Zemdlałeś - powiedziałaś i pocałowałaś go .
- Pani Malik proszę ze mną - powiedział lekarz .
- tak już idę , Zayn zaraz przyjdę :)
Poszłaś z lekarzem do jego gabinetu.
- Proszę pani Zayn ma poważną chorobę , potrzeba przeszczep serca ..
- jak to ? - oczy napełniły Ci się łzami..
- Dawcy nie ma , minie dużo czasu zanim go znajdziemy..
- ja , ja chce być dawcą , tylko proszę nie mówić mu nic..- zaczęłaś płakać jeszcze bardziej..
- ale pani ma Rh + a potrzeba Rh - .
- cholera no ! znajdźcie mu dawcę , on nie może umrzeć -wykrzyczałaś i poszłaś do Zayna ..
- kochanie co się stało ? - powiedział ocierając twoje łzy..
- Zayn tak bardzo Cię kocham..
- Ja ciebie też , płaczesz bo coś poważnego mi jest ?
- Tak , Zayn potrzebujesz przeszczepu serca , natychmiast ..- widziałaś w jego oczach wieli smutek..
- Nie martw się , i tak się kiedyś tam u góry spotkamy..- wybuchliście oboje płaczem..Położyłaś się obok niego , rozmawialiście o wszystkim..Potem poszłaś do domu..Wróciłaś rano do szpitala.. w sali go nie było..wybiegłaś z niej wystraszona , zapłakana .. znalazłaś go na OIOMIE ( nwm jak to sie pisze ;d )
- Zayn ? - spytałaś dotykając jego ręki..
- tak to ja przyszłaś , to dobrze nie chciałem odchodzić bez pożegnania..-ścisnął twoją dłoń..
- co ty mówisz ? nie możesz odejść , nie poradzę sobie bez ciebie..-powiedziałaś upadając na kolana ..
- Spotkamy się tam na górze , pamiętaj kocham cię , będę twoim aniołem - powiedział zamykając oczy . nie słyszałaś nic tylko PIIP . patrzyłaś na niego płacząc jak małe dziecko , wszystkie spędzone chwile razem z nim przebrnęły ci przez głowę ..' Nie chcę żyć bez ciebie ' powiedziałaś upuszczając jego zimną już rękę..pobiegłaś do apteki , kupiłaś tabletki nasenne , połknęłaś całe opakowanie i zasnęłaś , obudziłaś się w niebie..Byłaś już na zawsze z Zaynem..

1 komentarz:

  1. ja rycze to jest pierwszy imagin ktury doprowadził mnie do łez a czytam tylko smutne imaginy wow

    OdpowiedzUsuń