poniedziałek, 18 lutego 2013

Imagin Zayn


 Gdy Zayn Malik zerwał publicznie z Perrie, twój najlepszy przyjaciel od czasów piaskownicy-Liam- skumał was i zostaliście parą. Pewnego wieczoru czekałaś na Zayn'a w waszym domu. Była już 21, ale nagle  zadzwonił telefon, odbrałaś i usłyszałaś:
Z: Cześć kotek! Spóźnię się, bo próba się przedłużyła, a wcześniej sprzęt nie działał. Będę więc ok. 23 a może trochę wcześniej.
Ty: No hej kochanie. Okey. Poczekam..do zobaczenia.
Z: Pa.
  Czekając na ukochanego, oglądałaś telewizję i usnęłaś na kanapie w salonie. Rano gdy się obudziłaś, zobaczyłaś, że jesteś w sypialni, a nie w salonie. Ucieszyłaś się, bo zobaczyłaś, że Zayn jeszcze jest, śpi obok ciebie. Obudziłaś go pocałunkiem, co on odwzajemnił. Całowaliście się dłuższą chwilę, a następnie zaczęliście rozmawiać:
Ty: Kochanie jak ja tu się znalazłam? Przecież o ile pamiętam zasnęłam w salonie.
Z: Dobrze pamiętasz. Ale gdy wróciłem, tak słodko spałaś, że nie chciałem cię budzić, więc wziąłem cię na ręce i cię tu przyniosłem.
Ty: Ooo...jesteś kochany. Nie wiesz jak bardzo cię kocham.
Z: Też cię kocham. *pocałował cię namiętnie*
Ty: Wezmę teraz prysznic, a później zrobię ci śniadanie.
Z: A mogę iść z tobą?
Ty: Gdzie? Pod prysznic? Oczywiście.
  Poszliście do łazienki i wzięliście długiii prysznic. Po czym zrobiłaś śniadanie, tak jak obiecywałaś, a następnie Zayn musiał iść do studia nagraniowego z resztą chłopaków. Po jego odejściu nudziłaś się, więc włączyłaś komputer i weszłaś na TT. Zobaczyłaś, że Perrie Edwards-była Zayn'a- dodała zdjęcie więc byłaś ciekawa i włączyłaś. Ku twojemu zdziwieniu zobaczyłaś Zayn'a kochającego się z nią. Była nawet wczorajsza data z godziną 21:38. Rozpłakałaś się. Nie mogłaś w to uwierzyć. Poczekałaś więc na przyjście narzeczonego, aby mu to wszystko wygarnąć. Gdy Zayn wrócił powiedziałaś mu:
Ty: Tu dupku. Ufałam ci, a ty co?! Zdradzasz mnie! (spoliczkowałaś go)
Z: Kotku, ale o co ci chodzi?
Ty: O co?! Patrz !*pokazałaś mu zdjęcie*. I o co mi chodzi?
Z: Kochanie, ale to jest przeróbka. Kocham ciebie i tylko ciebie. Czy sądzisz że mógłbym do niej wrócić po tym, jak dowiedziałem się, że ona jest tylko ze mną dla pieniędzy?!
Ty: Nie wiem, ale jest tylko jeden sposób żeby to wyjaśnić. Dzwonię do Liam'a.
*połączenie*
Ty: Cześć Liam. To ja [T.I]. Do której mieliście wczoraj próbę?
L: Skończyliśmy gdzieś tak ok 23..22:30. W tych granicach. A coś się stało?
Ty: Tak. A czy Zayn był z wami do końca?
L: Tak. Jak mogłoby go nie być..mieliśmy próbę generalną.Przedłużyło się bo z początku sprzęt nie działał.
Ty: Ale nie oszukujesz mnie?
L: A dlaczego miałbym to robić? Jest jakiś powód?
Ty: Już chyba nie. Dzięki. Pa
L: Pa pa.
   Po rozmowie z Liam'em nie wiedziałaś już co o tym sądzić. A Zayn powiedział:
Z: Kochanie patrz. *wskazał na zdjęcie z TT* Przecież na tym zdjęciu w ogóle nie ma moich tatuaży, a ja nie mam przecież zrobionego smoka na nodze. To jest przeróbka. Głupia Perrie wkleiła tylko moją twarz. A karnacja twarzy i ciała nie komponuje się ze sobą. Widać że Perrie to prawdziwa blondynka. A datę i godzinę też mogę sobie dopisać.
Ty: Masz rację kochanie. Przepraszam cię za to wszystko. Dla mnie pierwsze wrażenie zrobiło ujrzenie twojej twarzy z jej, a nie inne detale. Kocham cię i nie chcę cię stracić. Więc gdy to zobaczyłam wkurzyłam się na ciebie i płakałam, aż do twojego przyjścia.
Z: Oj..ty mój głuptasie...kocham cię i też nie chcę cię stracić. Dobrze, że wszystko się wyjaśniło.
  Po tym wszystkim zaczęliście się całować. Po tej całej sprawie, uważałaś na to co pojawia się w internecie czy w tv. Twoje zaufanie do Zayn'a rosło z dnia na dzień, tak jak wasza miłość.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny ;) Aż się dziwię, że nie ma tu lasu komentarzy :/ Ale nie każdy kto czyta komentuje :/ :/ Wiem coś o tym, bo sama piszę ;) Tutaj dopiero założyłam bloga http://inmyown1dworld.blogspot.com/ , więc będę wdzięczna jak odwiedzisz i zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! ♥
    Zapraszam na bloga:
    http://be-yourself-everyone-else-is-busy.blogspot.com/

    Komentarze miło widziane :D

    OdpowiedzUsuń